Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Censur?

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
bonnraggarn
Föredetta moderator
Inlägg: 572
Blev medlem: tis mar 11, 2003 1:00
Ort: Heatland (Värmland)

Censur?

Inlägg av bonnraggarn »

Är det nån som har raderat inläggen om den nya jästen från GS?
Verkar som nån har varit där å cencurerat?
Vem å varför?
Tyckte det verkade intressant.....
***BONNRAGGARN***
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Censur?

Inlägg av KaptenStofil »

Ingen aning. Har inte ens sett dem. Stort mysterium även för mig och jag instämmer i föregående talares frågeställning.

/MT
Användarvisningsbild
Lillis
Föredetta moderator
Inlägg: 232
Blev medlem: tor sep 11, 2003 2:00
Ort: I k?llarn

Censur?

Inlägg av Lillis »

Jag är oskyldig , tyckte det var intressant läsning (så länge det varade).

Lillis

Det är nog mortal själv eftersom han inte klagat.
Informationen om den nya jästen skulle nog inte kommit ut innan den var testad.
Användarvisningsbild
FetFulElak
Föredetta moderator
Inlägg: 642
Blev medlem: mån jan 19, 2004 1:00
Ort: Mullb?nkshyttemohed
Kontakt:

Censur?

Inlägg av FetFulElak »

Tror också att det var mortal som sladdrat och fått kalla fötter. Koskenkorvas inlägg då? Har någon moddat bort "OT" från honom kanske?
Obs: Allt jag skriver ?r rent teoretiskt och SKALL INTE UTF?RAS PRAKTISKT, d? det kan vara ett brott mot svenska lagar.. Jag uppmanar ingen till att beg? brott, och beg?r inga brott sj?lv.
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Censur?

Inlägg av KaptenStofil »

Jag skulle nog sätta en peng på att kosken inte kollat att hans inlägg postats innan han flytit vidare. Det har hänt mig också då jag slarvat med att kontrollera.

Jag har svårt att tro att någon skulle radera inlägg om någon obskyr jäst då det redan finns ett antal sådana inlägg.
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster