Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Förför damerna II 'päronkonjaksvarmchoklad'

Hemkryddning, likörer, köpesessenser och allmänna drinktips.
Användarvisningsbild
apotekaren
Bryggmästare
Inlägg: 330
Blev medlem: fre okt 03, 2003 2:00
Ort: ju l?ngre fr?n lagen desto b?ttre...

Förför damerna II 'päronkonjaksvarmchoklad'

Inlägg av apotekaren »

Prestiges Päron Cognac är en klar favorit, gick att blanda på gubbens sprit o den var inte bra... Men till förförarknepen *ler*

4-6 cl i irishcofee glas eller liknande, fyll upp med varm choklad, (man kan hälla över en sked för att skikta lite om man vill)
En klikc vispgrädde på, MUMMA !

Tips! ni som inte har Irish C. skedar (sådana med sugrör i) köp!! gör hela känslan ju!

alltså som Irish cofee fast på oboy :-)

Denna brukar också damerna uppskatta, gärna när man kommer hem efter en dag på skoter... för ni åker väl skoter mina vänner? *ler*
allt detta drickande blir min urin...
Gäst

Förför damerna II 'päronkonjaksvarmchoklad'

Inlägg av Gäst »

Jo det är klart att man åker skoter men när det är nöjeskörning så får det allt bli mc:n ist. Inge kul att sitta på en scoter och piska i mil efter mil när dess storebror är klart bekvämare :D

//MaSTeR
Schluckebier

Förför damerna II 'päronkonjaksvarmchoklad'

Inlägg av Schluckebier »

Hmm... Varm päron-Lumumba! 8O
Användarvisningsbild
apotekaren
Bryggmästare
Inlägg: 330
Blev medlem: fre okt 03, 2003 2:00
Ort: ju l?ngre fr?n lagen desto b?ttre...

Förför damerna II 'päronkonjaksvarmchoklad'

Inlägg av apotekaren »

MaSTeR skrev:Jo det är klart att man åker skoter men när det är nöjeskörning så får det allt bli mc:n ist. Inge kul att sitta på en scoter och piska i mil efter mil när dess storebror är klart bekvämare :D

//MaSTeR
hehe skoter o snöskoter... Jag är i MC köpartagen... DR BIG... nåja detta skulle väl in under småprat kanske...
allt detta drickande blir min urin...
Skriv svar

Återgå till "Kryddning, likörer, essenser & drinktips"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster