Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Sweden Rock - 05

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
FetFulElak
Föredetta moderator
Inlägg: 642
Blev medlem: mån jan 19, 2004 1:00
Ort: Mullb?nkshyttemohed
Kontakt:

Sweden Rock - 05

Inlägg av FetFulElak »

Ja jävlar i gatan, vilken succe! Har varit på många festivaler, men denna var lätt en topp trea! Motorhead, Mötley Crue, DiamondHead och Anthrax gjorde gudomliga spelningar! Likaså Candlemass och DIO. Megadeth, Accept gjorde sitt jobb. Besviken på Sammy Hagar (hade inte räknat med annat) och Hammerfall.

Vädret var pefekt, solsken och moln och ljummet. Pefekt! Tre liter sprit på tre dagar samt ett X antal öl där X > 30 gjorde att man ständigt var perfekt packad för att orka trängas längst fram... Däckade bara en gång, mellan DIO och Mötley vaknade jag upp under ljudtornet, men det bjur jag på! Tre brudar lyckades raggas upp, varpå en sattes på rätt kraftigt medans hennes kille tittade på BLS (tror jag)... Inga nya tattueringar gjordes, hade för jävla fullt upp med att supa, röja, ragga och vara på konsert. Jag hade bokat en tid på lördagen, men umgick med nyupptäckta vänner (läs: knullade i tältet) och sket i den tiden. Jari (House of Pain Tattoo) var faktiskt inte sur alls utan förstod varför jag inte kom! Igår kväll började kroppen kännas hyfsat normal. Nu är det Black Sabbath om två veckor, tills dess blir det LUGNT...

Så där ja, en liten "tripprapport"
Obs: Allt jag skriver ?r rent teoretiskt och SKALL INTE UTF?RAS PRAKTISKT, d? det kan vara ett brott mot svenska lagar.. Jag uppmanar ingen till att beg? brott, och beg?r inga brott sj?lv.
Användarvisningsbild
DigitalStill
Finjäsare
Inlägg: 61
Blev medlem: sön apr 03, 2005 2:00
Ort: V?sternorrland

Sweden Rock - 05

Inlägg av DigitalStill »

Skönt att höra att allt är som det ska på festival :twisted:

Har själv tänkt ta mig dit flera år i rad, men har ej kommit mig iväg ännu... Hoppas att jag tar mitt förnuft till fånga nästa år :D

Stay Heavy!

/DS
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster