Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

VIP-Hörnan

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
Tompa
Bryggmästare
Inlägg: 449
Blev medlem: tor mar 06, 2003 1:00
Ort: Stockholm

VIP-Hörnan

Inlägg av Tompa »

Någon som vet varför VIP-hörnan är tömd?
Användarvisningsbild
FetFulElak
Föredetta moderator
Inlägg: 642
Blev medlem: mån jan 19, 2004 1:00
Ort: Mullb?nkshyttemohed
Kontakt:

VIP-Hörnan

Inlägg av FetFulElak »

Inte en aning, du..
Obs: Allt jag skriver ?r rent teoretiskt och SKALL INTE UTF?RAS PRAKTISKT, d? det kan vara ett brott mot svenska lagar.. Jag uppmanar ingen till att beg? brott, och beg?r inga brott sj?lv.
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

VIP-Hörnan

Inlägg av KaptenStofil »

Alla trådar (5 st) i VIP-hörnan är flyttad till "Moderatorer & admin" då de hade forumspecifikt innehåll och inte bör läsas av andra än mod/adm.

Detta är gjort pga att vippen än så länge är en outnyttjad resurs. De flesta (läs alla) mod/adm postar i "Moderatorer & admin" och det är helt riktigt, där skall sådant som rör forumet/forummedlemmar etc postas.

Vippen kan vi t ex använda till att "bjuda in" specifika användare som en sorts morot el vad man nu skall kalla det.

Jag föreslår att om vi gör på det sättet lägger jag in en "vip-lista" i "M&A" där alla kan skriva in vem som skall ha vip-behörighet. Det är ant också enda sättet att hålla koll på vilka som har den behörigheten.

MVH
//MajorTom
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

VIP-Hörnan

Inlägg av KaptenStofil »

http://www.bryggforum.nu/modules.php?na ... pic&t=5091

Hur skall vi göra med vippen?

//MT
Användarvisningsbild
TommyTurbo
Föredetta moderator
Inlägg: 373
Blev medlem: tis mar 09, 2004 1:00

VIP-Hörnan

Inlägg av TommyTurbo »

Spalta upp förslagen och släng ut en poll, eller?

/TT
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster