Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Problem

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Gäst

Problem

Inlägg av Gäst »

Vid ett flertal tillfällen när jag skrivit nya meddelanden så har det inte fungerat att lägga in dom.
Invalid sesion har det stått. Då har man fått gå tillbaka och börja om från början.

//Master
DrPly

Problem

Inlägg av DrPly »

:cry: det händer mig också. Niklas har inte haft tid och jag kommer inte åt kontrollpanelen från den här datorn. Men i kväll ska jag försöka fixa till det och samtidigt göra moderator av dig.
Användarvisningsbild
Farbror_Plast
Hedersmedlem
Inlägg: 2098
Blev medlem: tor mar 06, 2003 1:00

Problem

Inlägg av Farbror_Plast »

Jag har samma problem. Har ingen bryggforumlogga, sökmotorn fungerar inte.

Jag är jätteglad över att det finns folk som kan tänka sig att fixa till tekniken, är själv webbmaster och drar mig varje gång för att ändra nått, känns bekvämt att slippa.

så tack för att ni fixar.
Användarvisningsbild
Jocke
Föredetta moderator
Inlägg: 90
Blev medlem: tor mar 06, 2003 1:00
Ort: Stockholm

Problem

Inlägg av Jocke »

Jag upplever exakt samma sak. Det verkar som att det kommer i fall man tar för lång tid på sig att skriva ett inlägg. Så fort jag skrivit i mer än en minut och sedan postar, så blir det invalid session. Men om man går tillbaka och gör en ny post, och klistrar in det man skrev innan, så funkar det.
DrPly

Problem

Inlägg av DrPly »

Vi har inte fått några nya medlemmar på flera dagar. Jag testade registrera mig och det funkade inte heller.

Det är en hel del justeringar som behövs.
Användarvisningsbild
speakeasy
Bryggare
Inlägg: 185
Blev medlem: ons apr 02, 2003 2:00
Ort: Sthlm

Problem

Inlägg av speakeasy »

DrPly skrev:Vi har inte fått några nya medlemmar på flera dagar. Jag testade registrera mig och det funkade inte heller.

Det är en hel del justeringar som behövs.
en kompis sa just att han inte kunde registrera sig...
Fyllehunden - M?nniskans B?ste V
Gäst

Problem

Inlägg av Gäst »

Kan man ändra på forumets struktur som moderator.
Isf så skall vi nog kunna se till att få ordning på det inom en överskådlig framtid.
Tillbringar en hel del tid framför datorn.

//Master
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster