Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Fantastisk öl!

Småprat. Diskutera i stort sett vad som helst.
Användarvisningsbild
luvas
Föredetta moderator
Inlägg: 718
Blev medlem: tis okt 20, 2009 18:25
Ort: Skåne

Fantastisk öl!

Inlägg av luvas »

I helgen var jag i Malmö med mina storasyskon, de skulle bjuda mig på en pubrunda i födelsedagspresent. Bland annat drack vi Omnipollo Nebuchadnezzar, en ofiltrerad Imperial IPA. Jag har aldrig riktigt gillat de beska ölsorterna, men denna är så J*VLA god.

Det jag egentligen ville säga var att denna öl börjar säljas på Systemet på Lördag kl 10.00. Jag kommer beställa hem den till mitt system och jag kan rekommendera alla IPA älskare att prova denna!
Användarvisningsbild
Weinkeller
Brygguru
Inlägg: 3368
Blev medlem: ons jan 07, 2009 14:45

Re: Fantastisk öl!

Inlägg av Weinkeller »

Fredag bör det vara, och ja en klon på denna hade varit trevligt.
/Weinkeller
mrhalse
Finjäsare
Inlägg: 78
Blev medlem: mån okt 31, 2011 15:20
Ort: Antnäs

Re: Fantastisk öl!

Inlägg av mrhalse »

köpte Omnipollo Erzulie på systemet när den fanns i luleå, också en riktigt bra öl...
Skriv svar

Återgå till "Småprat"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster