Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

bag in box öppning? har kartonger men inget hål..

Recensioner av vinsatser och tillbehör.
yokapalm
Newbie
Inlägg: 1
Blev medlem: fre nov 30, 2012 13:03
Ort: göteborg

bag in box öppning? har kartonger men inget hål..

Inlägg av yokapalm »

hejsan! Har försökt att hitta något smidigt sätt att göra hål i bag in box lådor.
men jag kommer inte fram till något. för jag råka köpa vita bag in box lådor utan öppning märkte jag när jag fick hem dom.
så jag undrar om någon vet någon sida som man kan beställa typ någon perforeringsvertyg eller något liknade för att kunna göra ett håla för att kunna får ut kranen ut förpackningen? skulle vara tacksam för svar!
Hodja
Föredetta moderator
Inlägg: 474
Blev medlem: tis mar 30, 2010 11:12

Re: bag in box öppning? har kartonger men inget hål..

Inlägg av Hodja »

Jag kan sälja dig en morakniv för 200 riksdaler
JÄSNING


BULKLAGRAS
Flädervin, Jordgubbsvin, Sommarvin (jordgubb-rabarber), Plommonvin, Sommarbärmix (jordgubb-svarta & röda vinbär), Svenskt rödvin (blåbär-aronia-vinbär-lingon-nypon-äpple), Aroniavin
Användarvisningsbild
Omlott
Bryggmästare
Inlägg: 561
Blev medlem: lör okt 08, 2011 10:15
Utrustning: Damejeanne
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: bag in box öppning? har kartonger men inget hål..

Inlägg av Omlott »

Jag har en gaffel här som gör 3 hål samtidigt!
Knox
Brygguru
Inlägg: 1505
Blev medlem: ons nov 25, 2009 21:22
Ort: Borås

Re: bag in box öppning? har kartonger men inget hål..

Inlägg av Knox »

Skriv svar

Återgå till "Recensioner av vinsatser och tillbehör"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster