Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

hjälp med easystill

Allt om vattendestillatorn.
H B
Turbojäsare
Inlägg: 36
Blev medlem: mån jan 02, 2012 21:20

hjälp med easystill

Inlägg av H B »

är det någon som har denna maskin nr 1168 säljs på www.vinsenter.no easystill ar det är ju så att jag funderar på att köpa två st av denna sot jag vill veta för och nackdelar med den maskin för att jag undra jag har en labmaster funkar ok! men jag jag har fått en son som är jävligt klåfingrig på denna maskin(labmasstern)och som ni vet så är barn gävligt klåfingriga här om dagen hade han tagit ut kontakten hade kört halva satsen och så blir den jävligt varm han kan ju bränna sig rejält och jag hade tängt att köra med två såna maskiner samtidigt på en hylla i källare där han inte nå dom
mvh h b
ps:jaq har en skvätt av dyslexi

Återgå till "Vattendestillator"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster