Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Säljes Corneliusfat, kolsyretuber, beergun, regulatorer mm

Köp och sälj, produkttips och efterlysningar.
Kategoriregler
I Annonsforumet får användare posta annonser av köp och sälj, efterlysningar, produkttips, tips på butiker och webbhandel, tips på annonser på andra webbplatser osv som rör hembryggning.

All försäljning av alkohol, destilleringsapparater hela eller i delar är strängeligen förbjudet och leder till avstängning.
Forumsledningen förbehåller sig rätten att avgöra vilka annonser som rör alkohol, destilleringsapparater hela eller i delar och ta bort dessa.

Forumsledningen förbehåller sig även rätten att avgöra vad som är spam och ta bort det.
Upprepade förseelser leder till avstängning.

I övrigt gäller svensk lagstiftning.
KristianTopphem
Newbie
Inlägg: 1
Blev medlem: lör mar 25, 2017 22:09

Säljes Corneliusfat, kolsyretuber, beergun, regulatorer mm

Inlägg av KristianTopphem »

Jag säljer av utrustning jag inte använder längre.

Corneliusfat 18l, bajonettfattning ink kopplingar 700kr
2st kolsyreflaskor 3,5kg AGA Biogon C (tomma) 1000kr/st
Regulator CO2 med trapezadapter (passar även ovan nämnda flaskor utan adapter) 500kr
Regulator CO2 passar ovan nämnda flaskor. 500kr
Beergun, flaskfyllare. 800kr
Mikroskop, Bresser. Kan anslutas till dator.
Borde funka utmärkt att räkna jästceller med. 300kr
Refractometer, Brixskala. Aldrig använd. 200kr
E-kolv Simax 2000ml med 2 silikonkorkar varav en med hål för jäsrör 150kr

Jag har också en Brumas BrauEule 2 34l jag säljer till rätt pris. Jag tänker mig 15000kr.

Sakerna finns i Malmö.
Bilder finns.
Kan skickas mot att köparen betalar frakten. Jag använder Posten eller Schenker.
Betalning sker med Swish eller kontant.
MVH Kristian

Återgå till "Annonser"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster