Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

info snabela bryggforum.nu

Saker som rör driften av forumet.
Belseub
Turbojäsare
Inlägg: 42
Blev medlem: ons jan 06, 2016 14:18
Utrustning: Hink i hink

info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Belseub »

Hur aktiv är den som svarar på dessa mail?
En vecka utan svar känns faktiskt ganska svagt.
Tror att forumet skulle bli mer aktivt om de ansvariga är mer aktiv.
Jag menar inte att klanka ner på någon, utan vill bara att forumet ska fungera så bra som möjligt )
Kunskapen är en lätt börda :)
Användarvisningsbild
aqua vitae
Admin
Inlägg: 1917
Blev medlem: tor jan 22, 2009 10:55
Utrustning: Jäsrör
Kontakt:

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av aqua vitae »

Det är bara forumsägaren som har tillgång till denna mejl och ibland är ju alla lite upptagna med annat osv, detta är ju bara en "fritidssysselsättning" där forumets basala funktioner upprätthålls i mån av tid av intresserade användare som tagit på sig ett oavlönat ansvar.

Största chans till snabbt svar på dina frågor får du kanske om du startar en tråd här där flera kan se, alltid brukar någon kunna komma med svar på de flesta frågor.
Belseub
Turbojäsare
Inlägg: 42
Blev medlem: ons jan 06, 2016 14:18
Utrustning: Hink i hink

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Belseub »

Jag hade ett konto här sedan tidigare som jag inte kommer in och behövde hjälp med lösenord.
Jag har försökt logga in i några veckors tid, men har ej lyckats.
Kanske är det så att kontot inte finns p.g.a inaktivitet, eller så är det jag som glömt lösenord mm..
Jag gav upp och registrerade nytt konto via en annan mail.
Vet ju själv hur det är att driva ett forum och är tacksam för den tid dom lägger ner.
Att jag tog upp det här är mer för att belysa hur aktivitet från de som sköter sidan påverkar aktiviteten från användarna.
Kunskapen är en lätt börda :)
Användarvisningsbild
Omlott
Bryggmästare
Inlägg: 561
Blev medlem: lör okt 08, 2011 10:15
Utrustning: Damejeanne
Ort: Halmstad
Kontakt:

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Omlott »

Belseub skrev: Att jag tog upp det här är mer för att belysa hur aktivitet från de som sköter sidan påverkar aktiviteten från användarna.
Det är inte forumägarens fel att du glömmer lösenordet...användaren påverkar användare.

Skriv in mailen som kontot var registrerat på så skickas ett nytt lösenord. http://www.bryggforum.nu/ucp.php?mode=sendpassword
Belseub
Turbojäsare
Inlägg: 42
Blev medlem: ons jan 06, 2016 14:18
Utrustning: Hink i hink

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Belseub »

Har faktiskt gjort precis så, men den funktionen fungerar inte så bra.
Har aldrig påstått att det skulle vara någon annans fel att jag glömt lösenordet. Det är ingens fel, inte ens mitt eget fel då jag drabbades av sjukdom. Ett tag kunde jag inte ens mitt eget personummer, telefonummer och adress.
Även om minnet fungerar mycket bättre nu så är det fortfarande en kamp.
Vill inte att någon ska tycka synd om mig, jag mår bra, har friska barn och är tacksam för att jag fått en ny chans i livet :)
Kunskapen är en lätt börda :)
Användarvisningsbild
Admino
Forumägare
Inlägg: 609
Blev medlem: tis jan 29, 2008 14:06
Kontakt:

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Admino »

Jag har varit bortrest i några veckor och sidan för att svara på dessa mail är väldigt dåligt mobilanpassad. Kan kolla mailen igen om några dagar. Tyvärr är jag väldigt dålig på att kontrollera denna mail även då jag befinner mig hemma och det är helt klart något jag kan förbättra.
Belseub
Turbojäsare
Inlägg: 42
Blev medlem: ons jan 06, 2016 14:18
Utrustning: Hink i hink

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Belseub »

Admino skrev:Jag har varit bortrest i några veckor och sidan för att svara på dessa mail är väldigt dåligt mobilanpassad. Kan kolla mailen igen om några dagar. Tyvärr är jag väldigt dålig på att kontrollera denna mail även då jag befinner mig hemma och det är helt klart något jag kan förbättra.
Väldigt mycket tack för ett ärligt svar :D
Kunskapen är en lätt börda :)
Användarvisningsbild
Admino
Forumägare
Inlägg: 609
Blev medlem: tis jan 29, 2008 14:06
Kontakt:

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Admino »

Ifall du fortfarande behöver hjälp med att återfå ditt tidigare konto så kan du skriva ett PM till mig med vilken mail kontot var kopplat till, alternativt kontonamnet så ska jag se vad jag kan göra.
MVH Admino
Belseub
Turbojäsare
Inlägg: 42
Blev medlem: ons jan 06, 2016 14:18
Utrustning: Hink i hink

Re: info snabela bryggforum.nu

Inlägg av Belseub »

Jag fortsätter på det här kontot istället :)
Kunskapen är en lätt börda :)
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster