Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Förslag till förbättring

Saker som rör driften av forumet.
DrZ
Turbojäsare
Inlägg: 25
Blev medlem: tor jan 09, 2014 12:50
Ort: Skåne

Förslag till förbättring

Inlägg av DrZ »

Tjena, jag har precis tittat på 2 riktigt bra YouTube klipp som jag tänkte dela med mig av här.

Sedan så sökte jag för att se om det fanns någon tidigare tråd med videoklipp och visst, det gör det. En tråd med massa länkar, en del beskriver vad det gäller och många andra gör det inte... (totalt oöverskådligt)

Så, mitt förslag är att göra något likt garaget.org
Där kan man länka olika videoklipp, lägga till rubriker, beskrivningar, kategorier, mm...

Visst hade det varit super?!
Användarvisningsbild
aqua vitae
Admin
Inlägg: 1917
Blev medlem: tor jan 22, 2009 10:55
Utrustning: Jäsrör
Kontakt:

Re: Förslag till förbättring

Inlägg av aqua vitae »

Det är lite på gång att uppdatera forumet, då tillkommer lite mer och kanske går att göra något bättre med filmlänkar då?
Tillsvidare har vi en forumsdel som heter bilder, ändrar om så den heter Bilder och Filmer så kan man lägga till länkar i trådar där:
http://www.bryggforum.nu/viewforum.php?f=33
Trådtiteln kan ju skrivas så man förstår kategorin och beskrivningen av filmen kan med fördel göras i själva tråden så blir det som du säger lite mer lättöverskådligt.
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster