Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Värva medlemmar

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
raggarn_salen
Bryggmästare
Inlägg: 277
Blev medlem: lör jan 06, 2007 1:00
Ort: okänd ort

Värva medlemmar

Inlägg av raggarn_salen »

Ja nu tänkte jag att man kanske skulle värva lite medlemmar hit till sidan, om alla värvade någon person så blir det ju roligare på sidan.
Men för all del så är det ju ett bra gäng vi har här nu, Men det var bara en tanke.

Mvh: raggarn_salen
Etanol kol skål
Användarvisningsbild
Eddwin
Finjäsare
Inlägg: 84
Blev medlem: mån nov 20, 2006 1:00
Ort: Hönö

Värva medlemmar

Inlägg av Eddwin »

det är nog en bra ide för det finns ju många som bränner som inte känner till den har sidan och all info som finns här å det är lite synd
Användarvisningsbild
defekt
Turbojäsare
Inlägg: 25
Blev medlem: ons okt 25, 2006 2:00

Värva medlemmar

Inlägg av defekt »

jo det vore kul. det känns som det bara blir färre och färre som är aktiva. någon som delar den uppfattningen med mig?
Användarvisningsbild
Lo
Hedersmedlem
Inlägg: 984
Blev medlem: fre jun 18, 2004 2:00
Ort: Vasternorrland

Värva medlemmar

Inlägg av Lo »

Segheten i att ladda sidorna och alla felen med att posta tär på krafterna vissa dagar. Händer offtare och offtare att jag får refresha 20+ ggr för att få fram första sidan =/
Fat #1 - Välhumlad American Ale
Lager....
2L Krusbärsvin 1del blåbär
1L Blåbärsvin
20L Maskrosvin - Klarning/Lagring ´06
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Värva medlemmar

Inlägg av KaptenStofil »

Ja, det är ett känt problem. Ev kan det lösas inom en snar framtid dock.
Användarvisningsbild
raggarn_salen
Bryggmästare
Inlägg: 277
Blev medlem: lör jan 06, 2007 1:00
Ort: okänd ort

Värva medlemmar

Inlägg av raggarn_salen »

Ja men det här med att det finns hobbybrännare som inte vet om hemsidan tycker jag är synd, kan ni inte introdusera sidan för de ni vet att bränner?


Annan fråga, ligger denna hemsida på en server hemma eller är det något webbhotel som hostar, skulle det behövas pengar till sidan för eventuella flyttar till snabbare servrar så tror jag inte att folk som är aktiva har något emot att donera en slant om det behövs.
själv ställer jag gärna upp för att hålla sidan kvar :)
Etanol kol skål
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster