Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Liten fråga angående wiki/upload

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
raggarn_salen
Bryggmästare
Inlägg: 277
Blev medlem: lör jan 06, 2007 1:00
Ort: okänd ort

Liten fråga angående wiki/upload

Inlägg av raggarn_salen »

skulle ni kunna göra en rar eller zip fil av allt som är inne på uploaden och lägga en länk så man kan ta hem den?.
Skulle gärna vilja skåda alla skapelser, det tar sådan tid att kolla när de ligger på nätet, jag har ingen snabb lina.
Tack på förhand

Mvh Raggarn
Etanol kol skål
Användarvisningsbild
attackbever
Föredetta moderator
Inlägg: 1099
Blev medlem: ons maj 24, 2006 2:00

Liten fråga angående wiki/upload

Inlägg av attackbever »

Jo det skulle vi kunna göra, men om vi nu lägger till något i katalogen så blir man ju tvungen att göra en ny rarfil och ladda upp igen.

Det finns dock ett program som heter flashget, du kan använda det för att spara ner alla filer som det länkas till i upload katalogen, jag gjorde så innan jag blev root admin och hade tillgång till mappen via ftp.

Skulle gissa på att det finns något tilläg till mozilla som ger dig samma möjlighet.

http://www.flashget.com/en/download.htm
Användarvisningsbild
atos
Finjäsare
Inlägg: 99
Blev medlem: tor jan 18, 2007 1:00

Liten fråga angående wiki/upload

Inlägg av atos »

Annars kan man skriva ett fränhäftigt shellscript och köra med wget. :p
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster