Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Halvladdade sidor

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
Lo
Hedersmedlem
Inlägg: 984
Blev medlem: fre jun 18, 2004 2:00
Ort: Vasternorrland

Halvladdade sidor

Inlägg av Lo »

Vet inte om det bara är jag som har problem med detta men jag får offta halvladdade sidor. När jag skriver meddelande ex och klickar skicka så får jag en helvit sida. Då är det bara att gå tillbaka och skicka igen och hoppas de funkar, offta månag försök innan de tillslut går fram. 50% av gångerna blir det då dubbletter som jag måste radera.

kör iaf med firefox 2.0 men får samma problem i explorer och händer på de flesta datorer jag sitter vid både här och borta.


Någon mer än jag som råkar ut för detta? sett ett par dubletter i poster från andra med.
Fat #1 - Välhumlad American Ale
Lager....
2L Krusbärsvin 1del blåbär
1L Blåbärsvin
20L Maskrosvin - Klarning/Lagring ´06
Användarvisningsbild
attackbever
Föredetta moderator
Inlägg: 1099
Blev medlem: ons maj 24, 2006 2:00

Halvladdade sidor

Inlägg av attackbever »

Märker detta också. Det är lätt att det blir dubbelpost om man sen går tillbaka igen och kör om postförfrågan.

Kan även säga att jag tycker bf går långsamt ganska ofta och jag tror att chansen är stor att detta har mer med halva sidor-problemet att göra än med att det är något kodmässigt problem. Servern ligger vad jag förstår i USA och det kan ju bli lite högre pingtid dit, är det nu även så att det är någon flskhals på vägen så påverkar det ju trafiken hit till sverige ännu mer.

Kan knappast tro att det skulle vara just BF som belastar servern kollade på statestiken, och Bf skickar ut ca 200mb om dagen vilket inte är så farligt.
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster