Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Mycket nu...

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
FetFulElak
Föredetta moderator
Inlägg: 642
Blev medlem: mån jan 19, 2004 1:00
Ort: Mullb?nkshyttemohed
Kontakt:

Mycket nu...

Inlägg av FetFulElak »

Jag vill först säga att jag skall bli pappa... Detta betyder att livet har fått lite annan innebörd för mig. Jag har fått lite annat att stå i s.a.s.- Dessutom håller jag på oh atuderar på C och D-nivå på universitetet vilket leder till attt mycket tid läggs där. Ergo: Jag hinner inte, som ni säkert märkt, sitta vid datorn så mycket öängre. Än mindre moderera på FB. Jag vill därför avsäga mig dessa åtanganden som jag har. OM det går behåller jag dock min moderatortitel och bli 'emeritus' så jag kan kika in här i mellanåt och prata med er kollegor... Kanske finns mer tid i framtiden?

Tack så länge...
Obs: Allt jag skriver ?r rent teoretiskt och SKALL INTE UTF?RAS PRAKTISKT, d? det kan vara ett brott mot svenska lagar.. Jag uppmanar ingen till att beg? brott, och beg?r inga brott sj?lv.
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Mycket nu...

Inlägg av KaptenStofil »

Grattis! Det är ett stort steg i livet.

I övrigt så tar jag ett lite självsvåldigt beslut. Jag tar bort dig ur moderator-gruppen vilket betyder att "titeln" återgår till vad du nu är, typ "bryggmästare", men låter dig behålla mod-rättigheterna men placerar dig som mod över "test"-forumet. Samma sak som jag gjort med andra gammla moddar. I princip innebär detta att du fortf kan modda alla forum (förutom de som kräver admin) ifall andan faller på och kan se alla dolda forum när du loggar in.

Återigen, grattis och lycka till!

/MT
Användarvisningsbild
FetFulElak
Föredetta moderator
Inlägg: 642
Blev medlem: mån jan 19, 2004 1:00
Ort: Mullb?nkshyttemohed
Kontakt:

Mycket nu...

Inlägg av FetFulElak »

Tack...

Det var något sådant jag tänkte mig, ja. Är ju kul att komma in här bland 'vänner' när andan faller på. Kommer inte att modda aktivt, men det är klart, ser jag något idiotövertramp så sitter nog takterna i;-)
Ursäkta stavfelen igår... Var ensam hemma och blev nog lite på lyset!
Obs: Allt jag skriver ?r rent teoretiskt och SKALL INTE UTF?RAS PRAKTISKT, d? det kan vara ett brott mot svenska lagar.. Jag uppmanar ingen till att beg? brott, och beg?r inga brott sj?lv.
Användarvisningsbild
bonnraggarn
Föredetta moderator
Inlägg: 572
Blev medlem: tis mar 11, 2003 1:00
Ort: Heatland (Värmland)

Mycket nu...

Inlägg av bonnraggarn »

Jag vill oxå passa på att gratulera och önskar dig all lycka till!
Hoppas du kommer tillbaka.

Föresten såg att sök funktionen är fixad igen, nice work :)
***BONNRAGGARN***
Användarvisningsbild
idearn
Föredetta moderator
Inlägg: 546
Blev medlem: fre okt 15, 2004 2:00

Mycket nu...

Inlägg av idearn »

Dito... barn är skojjigare än allt annat jag provat. Jag har en 2åring som ligger och snarkar (förkyld) i rummet bredvid. Så jag vill bara säga: - Passa på och njut! - dom växer så fort att det är svårt att fatta och hänga med.
Användarvisningsbild
Lillis
Föredetta moderator
Inlägg: 232
Blev medlem: tor sep 11, 2003 2:00
Ort: I k?llarn

Mycket nu...

Inlägg av Lillis »

Grattis! Nu blir inte livet riktigt som det varit innan , det blir bättre (enligt mig ).
Har själv tre flickor , synd att dom växer så fort.

Mvh Lillis
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst