Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Var är alla?

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
bonnraggarn
Föredetta moderator
Inlägg: 572
Blev medlem: tis mar 11, 2003 1:00
Ort: Heatland (Värmland)

Var är alla?

Inlägg av bonnraggarn »

Hur ska vi gå vidare då?
***BONNRAGGARN***
Användarvisningsbild
idearn
Föredetta moderator
Inlägg: 546
Blev medlem: fre okt 15, 2004 2:00

Var är alla?

Inlägg av idearn »

Jag är här... Har haft lite svårt att hinna in på sistone. Vi har satt ett 150 personers / 3 års projekt i produktion och det har inneburit en hel del övertid. Jag har en 2 åring och en fru också så det är lite svårt att vara regelbunden. Men hålla mig härifrån, det kan jag liksom inte.

Emelertid har jag läst allt som postats och svarat på det mesta (som inte andra tagit hand om). Vindelarna är som vanligt, snälla, intresanta men lite monotona då vår kära publik hellre frågar en gång till än söker upp informationen här.

Hur som helst vill jag bara meddela att jag kommer att vara borta ett par veckor. Det är dags för skörd och vinmakning så jag sticker till Italien i morgon bitti (åker om 4 timmar ca).

Kan ni hålla ett litet öga på mina domäner så länge blir jag glad.
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Var är alla?

Inlägg av KaptenStofil »

bonnraggarn skrev:Hur ska vi gå vidare då?
Vi låter denna tråd leva i vart fall ett tag till för uppenbarligen "ramlar" en del in. Sedan är det ju bara att plocka bort inaktiva admins och moddar och jobba på att hitta nya.
Användarvisningsbild
bonnraggarn
Föredetta moderator
Inlägg: 572
Blev medlem: tis mar 11, 2003 1:00
Ort: Heatland (Värmland)

Var är alla?

Inlägg av bonnraggarn »

Jo det låter bra.
***BONNRAGGARN***
Användarvisningsbild
Lo
Hedersmedlem
Inlägg: 984
Blev medlem: fre jun 18, 2004 2:00
Ort: Vasternorrland

Var är alla?

Inlägg av Lo »

Tjena tjena, sitter och läser ikapp lite nu, upptäckte just att jag blivit tillagd som Admin och inte bara i öl/mjöd forumet.

*lyfter på hatten*
Fat #1 - Välhumlad American Ale
Lager....
2L Krusbärsvin 1del blåbär
1L Blåbärsvin
20L Maskrosvin - Klarning/Lagring ´06
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Var är alla?

Inlägg av KaptenStofil »

Nej, det har du väl inte. *kliar mig i huvudet* Däremot kan du modda i alla forum men du har inte adminrättigheter och vissa forum bör vara stängda för dig.


Edit: Nu vet jag vad du menar, ursprungligen sattes alla att modda 1-2 forum men då vi blev allt färre öppnade jag för att alla i gruppen "Moderatorer" skulle kunna modda alla forum men det var end tillfälligt. Normalt skall man endast kunna modda det forum/forumen man är vald att modda.

Blev ett riktigt sent svar men har inte sett denna tråd innan. :oops:
Användarvisningsbild
FetFulElak
Föredetta moderator
Inlägg: 642
Blev medlem: mån jan 19, 2004 1:00
Ort: Mullb?nkshyttemohed
Kontakt:

Var är alla?

Inlägg av FetFulElak »

Hej alla kollegor... Ville bara meddela att jag blivit pappa till en underbar liten tös för tre månader sedan. Livet går vidare men på brännarfronten står det stilla. Jag har t.o.m. skänkt min Plastis till en yngre kollega. Så kan det gå! FFE
Obs: Allt jag skriver ?r rent teoretiskt och SKALL INTE UTF?RAS PRAKTISKT, d? det kan vara ett brott mot svenska lagar.. Jag uppmanar ingen till att beg? brott, och beg?r inga brott sj?lv.
Användarvisningsbild
raggarn_salen
Bryggmästare
Inlägg: 277
Blev medlem: lör jan 06, 2007 1:00
Ort: okänd ort

Var är alla?

Inlägg av raggarn_salen »

Tjenare tjenare Raggarn här.
jag har varit på semester ett tag, men nu är jag här :D


Jag skulle gärna vilja kunna editera småprat, så kan jag ta bort dessa spam inläggen.
Etanol kol skål
Användarvisningsbild
idearn
Föredetta moderator
Inlägg: 546
Blev medlem: fre okt 15, 2004 2:00

Var är alla?

Inlägg av idearn »

Och här är jag...
Användarvisningsbild
Plizken
Föredetta admin
Inlägg: 568
Blev medlem: mån jan 31, 2005 1:00
Ort: olika

Var är alla?

Inlägg av Plizken »

Här. *Vinkar glatt*
Det var en kvinna som fick mig att ta till spriten och jag hade inte vett att tacka henne.
Användarvisningsbild
Total_Terror
Föredetta moderator
Inlägg: 442
Blev medlem: ons jun 30, 2004 2:00

Var är alla?

Inlägg av Total_Terror »

GRATTIS till dottern, FFE! :D
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst