Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Klagomål!

Inlägg relaterade till gamla bryggforum, innan ägarbytet i början av februari 2008.
Användarvisningsbild
Etylalkoholaren
Bryggmästare
Inlägg: 475
Blev medlem: tor mar 16, 2006 1:00
Ort: Himmelen

Klagomål!

Inlägg av Etylalkoholaren »

Irriterande att man inte kan skriva i papperskorgen fast det står att man kan göra det! Skäms!!
"Vem k?per bolagets 75:a n?r man ist?llet kan br?nna hemma?"
"Fiffigt och l?tt jag lurar staten tack vare hembr?nnings-aparaten."
Användarvisningsbild
Morty81
Bryggmästare
Inlägg: 342
Blev medlem: fre aug 26, 2005 2:00
Ort: I min lilla v?rld av blommor

Klagomål!

Inlägg av Morty81 »

Det kan man...
Problemet kanske ligger i att tråden är låst?
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Klagomål!

Inlägg av KaptenStofil »

Visst går det att skriva i papperskorgen men självfallet inte i låsta trådar.

/MT
Användarvisningsbild
Etylalkoholaren
Bryggmästare
Inlägg: 475
Blev medlem: tor mar 16, 2006 1:00
Ort: Himmelen

Klagomål!

Inlägg av Etylalkoholaren »

Nix självklart ser jag om tråden är låst det står ju så om man försöker posta ändå. Men det står "Sorry but only moderators can reply to posts in this forum" när man försöker posta i en olåst tråd.
"Vem k?per bolagets 75:a n?r man ist?llet kan br?nna hemma?"
"Fiffigt och l?tt jag lurar staten tack vare hembr?nnings-aparaten."
KaptenStofil
Föredetta admin
Inlägg: 916
Blev medlem: sön okt 03, 2004 2:00

Klagomål!

Inlägg av KaptenStofil »

Det har du alldeles rätt i, det hade jag glömt bort. Under en period postades det ganska frenetiskt i 'Papperskorgen' och det var mest skräpposter i still med 'Hö hö'. Vi tog då ett principbeslut att endast moddar kan editera och posta i papperskorgen. Trots allt är det ju så att trådarna hamnat där då de bedömts att inte hålla måttet.

I princip kan man säga att 'Papperskorgen' finns synlig och läsbar mest för att ge medlemmarna en riktlinje om vad som inte anses acceptabelt på forumet.

Skulle det ändå vara så att man av någon anledning vill ha en tråd upplåst så kan man skicka ett pm till den som låst tråden och föra en diskussion. Man skall dock vara medveten om att vi är mycket överseende innan vi skickar en tråd till 'Papperskorgen' och friar hellre än fäller.

/MT
Användarvisningsbild
Etylalkoholaren
Bryggmästare
Inlägg: 475
Blev medlem: tor mar 16, 2006 1:00
Ort: Himmelen

Klagomål!

Inlägg av Etylalkoholaren »

Antingen så gör ni så att man kan skriva i papperskorgens olåsta trådar eller så editerar du ditt inlägg så att det står att man inte kan skriva i papperskorgen, så är jag nöjd. :D

http://www.bryggforum.nu/modules.php?na ... pic&t=4971

Jag tycker att det skulle kunna va bra om man kunde posta i papperskorgen, då kanske skräpet skulle kunna hållas där så det inte hamnar under småprat eller så.
"Vem k?per bolagets 75:a n?r man ist?llet kan br?nna hemma?"
"Fiffigt och l?tt jag lurar staten tack vare hembr?nnings-aparaten."
Låst

Återgå till "Arkiverade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster