Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Swedsnus portion

Diskusion kring tobak, så som snustillverkning.
toxic_bear
Newbie
Inlägg: 1
Blev medlem: sön sep 29, 2013 20:20

Swedsnus portion

Inlägg av toxic_bear »

Hej!
Jag har nu fått hem min hink med portionssnus från Swedsnus. Att frakten bara tog två dagar imponerade stort på mig. Är värt mycket när man är en storsnusare som jag!
Av smaksättningen så har jag provat en dosa med bergamott och en dosa helt utan smaksättning.När jag smaksatte tog jag nog ett par droppar för mycket för snuset blev lite för blött. Däremot var smaken alldeles utmärkt! Får helt enkel lära mig att tillsätta rätt mängd i fortsättningen. Dosan helt utan smaksättning var också helt ok. Smaken på själva snuset gav mersmak för mig!
Som det känns nu så kommer jag definitivt att beställa mer portionssnus från Swedsnus!
Användarvisningsbild
Andy
Moderator
Inlägg: 1028
Blev medlem: lör aug 23, 2008 11:43

Re: Swedsnus portion

Inlägg av Andy »

Jag antar att du menar ".nu" och inte ".com". Den sistnämnda ser lite konstig ut.

Har du testat någon annan snussats innan som du kan jämföra med?
Jag har bara testat "Prillans" och den var inte så värst bra.
okipower
Färsk jäst
Inlägg: 5
Blev medlem: ons jul 10, 2013 15:56

Re: Swedsnus portion

Inlägg av okipower »

andy skrev:Jag antar att du menar ".nu" och inte ".com". Den sistnämnda ser lite konstig ut.

Har du testat någon annan snussats innan som du kan jämföra med?
Jag har bara testat "Prillans" och den var inte så värst bra.
Har fått för mig att prillans inte är bakat snus utan bara smaksatt råtobak. Själv gillar jag coobras prillor. Kostar lite mer men det är ändå billigt :lol:
öl är bröd, bröd är mat.
Skriv svar

Återgå till "Tobak / snus"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster