Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Kungssnus alternativ

Diskusion kring tobak, så som snustillverkning.
laki
Newbie
Inlägg: 2
Blev medlem: tis jan 29, 2013 15:39

kungssnus=blufföretag?

Inlägg av laki »

Köpte grovsnus satsen av dom och resultatet blev Gbg rape.påpekade detta men fick ett grymt otrevligt bemötande av dom och enligt dom var det inget fel på mitt snus,det skall tydligen både lukta och smaka rape.
Användarvisningsbild
Doctor_snus
Finjäsare
Inlägg: 61
Blev medlem: lör sep 26, 2009 23:29
Ort: Härnösand

Re: kungssnus=blufföretag?

Inlägg av Doctor_snus »

laki skrev:Köpte grovsnus satsen av dom och resultatet blev Gbg rape.påpekade detta men fick ett grymt otrevligt bemötande av dom och enligt dom var det inget fel på mitt snus,det skall tydligen både lukta och smaka rape.
Ser att det är ditt första inlägg här. Välkommen till snusjäsargänget!

Ehuumm...Hahaha!! Deras Grova och Original smakar för tusan till och med bättre än SM Grov och Ettan. Hur har du lyckats för att få till Rapesmak av en Grovarom?

Nä, allvarlig. Tanken har inte slagit dig att dom kanske har felmärkt en rapearom som grov?

Har du kvar snuset och aromflaskan så borde det väl inte vara några problem att reklamera och så får dom kolla upp ditt snus.
Skulle jag ha gjort.
laki
Newbie
Inlägg: 2
Blev medlem: tis jan 29, 2013 15:39

Re: Kungssnus alternativ

Inlägg av laki »

tack, jo jag påpekade detta och dom fick även en provdosa,men som sagt enligt dom var det inget fel smak eller krambarheten(som var som ettan).
Skriv svar

Återgå till "Tobak / snus"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 6 och 0 gäster