Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Vad är min människa för människa? [Presentationstråd]

Småprat. Diskutera i stort sett vad som helst.
Användarvisningsbild
gurgelmuff
Finjäsare
Inlägg: 57
Blev medlem: lör mar 29, 2003 1:00

Vad är min människa för människa? [Presentationstråd]

Inlägg av gurgelmuff »

Många gånger har jag fråga mig själv, vad är det för sorts människor som håller på med sånt här och varför? Tänkte presentera mig själv lite och hoppas att fler hänger på. Ålder, kanske yrkeskategori och hur länge du hållit på är det jag är mest nyfiken på.

Jag är iaf 20 årig student. Pluggar vid en av Sveriges största tekniska högskolor.
Det som driver mig är priset (fattig student :wink: ) och känslan av att kunna bjuda polare som ger komplimanger om kvaliteten. Också pilla med själva apparaterna är kul. Optimera, trixa, ändra ...
Började med en 12,5 liters LabMaster hemma hos en polares farsa när jag var 16. Körde på den hela gymnasiet. Flyttade sen hemifrån. Fick abstinens och jublade halvt ihjäl när jag hittade plastbrännaren någon gång i januari. I söndags fick jag ihop min spiralbrännare. Som ni ser är jag inte så erfaren men jag är på uppgång :lol:
Användarvisningsbild
gurgelmuff
Finjäsare
Inlägg: 57
Blev medlem: lör mar 29, 2003 1:00

Vad är min människa för människa? [Presentationstråd]

Inlägg av gurgelmuff »

Vill poängtera en sak. Skriv inte nåt som är unikt med er. Jag är inte ute efter att avslöja identiteter. Inte "jag jobbar som vårdare på avd. 37 på byhåla sjukhus" utan kanske "jobbar med människor" eller "inom vården"

jag e bara nyfiken på och se om det är en speciell kategori människor som delar mitt intresse, eller om det är utbrett överallt.
Användarvisningsbild
Evigheten
Finjäsare
Inlägg: 74