Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Bryggträffar ute i landet?

Småprat. Diskutera i stort sett vad som helst.
mikaeljohanson
Newbie
Inlägg: 2
Blev medlem: ons feb 07, 2018 16:32

Bryggträffar ute i landet?

Inlägg av mikaeljohanson »

Hej,

Jag har ett stort intresse av att brygga öl och göra eget vin, och jag har hållt på med det flera år. Jag jobbar också som s.k. hyrläkare och reser därför till olika orter över landet där jag jobbar på vårdcentraler, oftast med https://direktkliniken.se/hyrlakare . Det funkar bra, men de vet ju såklart inte var det finns andra bryggintresserade ute i landet. Nu lägger jag ut en tråd här för att hitta andra bryggintresserade som man skulle kunna träffa för erfarenhetsutbyten och provsmakning. Jag kan styra ganska fritt var jag ska jobba om jag har bra framförhållning, så det spelar inte så stor roll var i landet det är.

Finns fler som skulle vara intresserade av att sätta upp träffar för erfarenhetsutbyte och provsmakning?

/Micke :idea:
Användarvisningsbild
Maledictus
Finjäsare
Inlägg: 93
Blev medlem: sön jul 21, 2013 18:12

Re: Bryggträffar ute i landet?

Inlägg av Maledictus »

Kanske lite sent svar men kolla in svenska hembryggareföreningen. Där finns det många passionerade hembryggare ute i landet.
Skriv svar

Återgå till "Småprat"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster