Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Yahoo Groups: Distillers + New Distillers (groups.yahoo.com arkiv) - diskussioner och problem

Samling av gamla bryggrelaterade hemsidor som inte längre är online
Användarvisningsbild
Admino
Forumägare
Inlägg: 611
Blev medlem: tis jan 29, 2008 14:06
Kontakt:

Yahoo Groups: Distillers + New Distillers (groups.yahoo.com arkiv) - diskussioner och problem

Inlägg av Admino »

Hej!

E-postgrupperna ”Distillers” och ”New Distillers” tillhörande f.d. Yahoo Groups, som gick offline för några år sedan, finns sedan ett tag uppe på https://arkiv.bryggforum.nu/yahoo/distillers/ och https://arkiv.bryggforum.nu/yahoo/new_distillers/ som arkiv.

Samtliga inlägg är återställda. På vissa av inläggen går det att byta mellan att visa e-posten i sitt råa format eller som HTML. Detta görs genom att klicka på en knapp i toppen av inlägget. Beroende på inläggets innehåll kan det underlätta att visa det i ett annat format. Tyvärr är inga av de bifogade filerna återställda.

Gränssnittet har jag skrivit själv. Har ni önskemål på funktionaliteter/förbättringar så är det bara att skriva dem här så ska jag se vad jag kan göra. Just nu är funktionaliteten ganska begränsad. Det går att bläddra mellan sidorna samt att söka efter trådar via trådnamn.

Det går ej att registrera sig eller skapa nya trådar/inlägg. Det går endast att läsa. Om ni vill diskutera något särskilt i forumen så får ni skapa en ny tråd på bryggforum.nu och länka till tråden för att sedan fortsätta diskussionen.

Mvh Admino

Återgå till "Arkiv"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster