Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Inte helt fel arbetsplats

Småprat. Diskutera i stort sett vad som helst.
Användarvisningsbild
Farbror_Plast
Hedersmedlem
Inlägg: 2098
Blev medlem: tor mar 06, 2003 1:00

Inte helt fel arbetsplats

Inlägg av Farbror_Plast »

Mors

Det här sysslar jag med nu för tiden.

Fördelar, jättebra väder. Hela året om. Kul ställe med mycket potential att göra om saker. Fritt spelrum att installera sensorer och programmera hela rasket för att automatisera mycket. Finns mycket skojiga historier om det här stället, inte första gången jag är här.

På bilden är en del av det projekt jag är involverad i, fast är involverad i mycket skojigare större projekt också som nog intresserar gruppen här mer.
Bilagor
593E52A5-C1D7-4B4B-896B-B805D3068AB5.png
Online
Användarvisningsbild
Andy
Moderator
Inlägg: 1033
Blev medlem: lör aug 23, 2008 11:43

Re: Inte helt fel arbetsplats

Inlägg av Andy »

Fan, du har ju hittat drömjobbet!

Ok om jag redigerar ditt inlägg och bifogar bilden? Bilder som ligger på externa platser har en tendens att försvinna
Användarvisningsbild
Farbror_Plast
Hedersmedlem
Inlägg: 2098
Blev medlem: tor mar 06, 2003 1:00

Re: Inte helt fel arbetsplats

Inlägg av Farbror_Plast »

Javisst det är okej, hittade inte hur jag skulle få till bilden att bli inkluderad i meddelandet :)
Online
Användarvisningsbild
Andy
Moderator
Inlägg: 1033
Blev medlem: lör aug 23, 2008 11:43

Re: Inte helt fel arbetsplats

Inlägg av Andy »

Klart!

Då du skriver ett inlägg så finns det en flik som heter ”Bilagor”. Under denna kan man lägga till filer
Användarvisningsbild
Farbror_Plast
Hedersmedlem
Inlägg: 2098
Blev medlem: tor mar 06, 2003 1:00

Re: Inte helt fel arbetsplats

Inlägg av Farbror_Plast »

Tack, ska använda det fortsättningsvis
Catelleaden
Newbie
Inlägg: 1
Blev medlem: mån mar 11, 2024 17:35
Utrustning: dylikt

Re: Inte helt fel arbetsplats

Inlägg av Catelleaden »

Att arbeta med projekt i ett så miljövänligt och soligt klimat kan verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse för många. Möjligheten att utforska nya idéer och installera sensorer för att automatisera processer verkar vara en fantastisk möjlighet att vara kreativ och innovativ.
Skriv svar

Återgå till "Småprat"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster